9.9.09



That there
Thats not me
I go
Where I please
I walk through walls
I float down the liffey
Im not here
This isnt happening
Im not here

In a little while
Ill be gone
The moments already passed
Yeah its gone
And Im not here
This isnt happening
Im not here

Strobe lights and blown speakers
Fireworks and hurricanes
Im not here
This isnt happening
Im not here
/radiohead.how to disppear completely/

Plikushas dazhas dienas un es atgriezhos. peedeejaas papiiru lietas, vienmeer pirmspeedeejaas tikshanaas. ir skumji tikai par to, ka jaatvadaas, vismaz uz kaadu laiku, no aarkaartiigi jaukiem cilveekiem, kas manu vasara veersa veel karstaaku un smaidiem, jaunu vietu un pieredzhu bagaataaku. ceru tos visus, kas nemaz nav tik daudz, satikt veelreiz..
pashai ir sajuuta, ka aizbraucu tikai vakar, bet nedaudz bail par to kaa, pa sho laiku, ir paarveertusies mana agraakaa vide.. kaa esmu mainiijusies es pati.

joprojaam nav savilkts kopsavilkums par sho laiku un ierakstiita kasete ik vienam, kas jautaas kaa tad man gaaja, bet viss ir priekshaa.
nenoliedzami atminjaa paliekosha vasara'09, smaidi, vietas, notikumi, celjojumi, beedas, ilgas, garshas, fotograafiju kaudze, smarzhas un paari visam personiibas, kuru dziives redzot, kuri redz mani shajaa dziivee, un atver manas pasauliigaas un tik aarkaartiigi mirklim padeviigaas acis nedaudz plashaak.
Pie tam siltaakaa vasara manaa muuzhaa :)))

1 comment: