20.1.09

vamos a empezar








ufff...te nu es esmu-pilseetaa, kuraa ir pavasaris un metro, kur visi visus bucho uz vaigiem un dziivokljos ir auksts. Kur juura ir mieriiga un uudens veel auksts :). Pilseetaa, kuraa ir daudz taadu pashu veikalu kaa pie mums un veikali, kur skan regejs no plateem un smarzho peec zaales. Es esmu te- kur ir mans darbs ar cilveekiem, kas iisti nemaz nav te. Tie dazhkaart ir ljoti jautri un uzladejoshi, bet dazhkart ne. Sheit cilveki zin par nemieriem Latvijaa. vinji ir smekjetaju nacija, kuri meedz buut virspuseeji.
skiet, es pienemsos svaraa, jo ledusskapis vienmer ir pilns :p
Biju 6dien balleeties... un man pietruukst pulkvezha, ko nevareetu teikt par latvju viiriem :))) tie te ir daudz..gan visai nedejojoshi. lai vai kaa tas bija dranjkjiigs klubs.
ha haaa.... Juus varat braukt pie manis. aa.. un pat palikt pie manis :) Varat palikt dzivokli lidz vienai nedeljai, bet ja tas ir ilgak ka 2as dienas, bus japalidz ar partiku (visiem pazistamas estgribas deelj) un, ja gribat palikt valensijaa ilgaak, paliidzeshu atrast leetus(vai loti daargus) hosteliishus. Vairaak par 3 cilvekiem dzivokli diemzel nevar izguldiit.
Lai top saraksts, kuraa ir arii mani draugi. (t.i. ja ir veelme, ir jaapiesakaas, lai saskanotu to ar citu iedzivotaju cieminjiem)
hasta luego amigos y queridos. i miss u

6 comments:

  1. Miss you as well. Pero, no te preocupas, no voy a olvidarte :)) Es biju Pulciitii un man Tevis briesmiigi pietruuka. Ja man uznaaks lielaa veelme aizbraukshu vasaraa ciemos vai arii nebraukshu un ilgoshos liidz izmisumam, lai vareetu Tevi nomociit, kad atgrieziisies :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous23.1.09

    prieks ieraudzīt no tevis te ziņojumu! es ar šovakar iedomājos, ka ir 5dienas vakars un vajadzētu kko pasākt.. bet tā arī neko nezidomāju... I miss you, too! Lai Tev labi klājas un pamazām jau noteikti kļūs siltāks, arī dzīvoklī! ;) :)) mare

    ReplyDelete
  3. dzheimijs26.1.09

    nekas nestaav klaat pulciitim un toiletpaperthugs bandai :D queen bea,show me some spanish honey??? he,he..gaidam biezhaakus zinjojumus un medu on daily basis ;) peace

    ReplyDelete
  4. íí... biezhakus zinjojumus varu veikt. negribas, lai apniik lasiit un taa..
    prieks par komentaariem !!!!!
    liidz driizaakam!

    ReplyDelete
  5. Anonymous28.1.09

    aiiik ... tik jauki jauki ~> gandrīz var dzirdēt tavu balsi to visu stāstam.!
    Liekas varētu būt tik skaisti ... un es noteikti gribu ciemos.!
    njā ... un kā darbs.? Nav nogurdinošs.? Kā pārējie dzīvokļa biedri.? Gribu visu zināt.!
    jutinja*

    ReplyDelete
  6. dzheimijs30.1.09

    a ko citu mums lasiit? vienu un to pashu tekstu,vairaakas reizes dienaa?? :D sagurusi izklausies,vajag uzlaadeeties ;) teejkarote medus 3reiz dienaa ;)holla

    ReplyDelete