1.2.09

soy yo





shodien te ir lietaina diena ar daudz sleegtiem veikaliem un maz cilveekiem uz ielas. pati arii juutos taa liidziigi.

pagaajushajaa ned. nogalee atradu jaukas izklaides vietas- chill out un vienu ljoti jauku rokmuuzikas klubinju. un man garsho "valensijas uudens" :)

juura naktii sheit arii ir burviiga!!!

visu pagajusho nedelju biju kalnos, netaalu no portugaales, ar veel 24iem briivpraatiigajiem no visas spaanijas. bija jauki. es iemiileeju kalnus un paarliecinajos, ka joprojaam esmu sajuusmaa par franchu valodu. Mees guleet gaajaam ljoti veelu un ceelaamies agri, eedaam brokastiis daudz maiziites un izdziivojaam pateicoties kafijas varenajam speekam, ljaavaamies karstas spanijas muuzikas ritmiem un izbaudiijaam paellu (tradicionaalu spanju virtuvi). daudz bildeju un pat izdabuuju no sevis kaadu sakariigu spanju teikumu.

esmu te satikusi jau divus tautieshus. paraadiija jaukaakaas izklaides un apmeklejamaas vietas.

sievietes sheit ir iistas daamas.. muuzhdien uzcirtushaas un ar iipashu gaumes izjuutu. un jaunieshi kaa jau jaunieshi. daudz melno cilveeku.. un katru reizi vinjus ieraugot man gribas kaa mazam beernam, uz vinjiem ilgi un ruupiigi skatiities.. gaisma no vinju aadaam atstarojas tik ljoti savaadaak.

nespeejiigie cilveeki ir aarkaartiigi smiekliigi un miiljuma pilni. nezinaaju, ka cilveeku, kursh nerunaa, vareeshu pilniibaa saprast, pat labak nekaa to, kas runaa.

gribu juus satikt!!!
+34662431882
C / Benifayó, 20 puerta 15
46015 Valencia
Spain

6 comments:

  1. Man liels prieks ieraudzīt Tevi - vismaz foto:) redzot, ka smaidi, arī es smaidu.
    Man prieks Tevi ieraudzīt arī tajās rindās, kuras raksti - fantastiski - man tas dod iedvesmu un, ko nu tur liegties - lepojos ar savu lielo meitu:) Buča!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2.2.09

    Labrīt, mīļā māsa, mīļā draudzene, lielā Lindiņ! Mīļoju Tevi un šutu tev daudz bučas!! Sasmējos par tām sievietēm, kuras vienmēr ir īstas dāmas, pat gribās iet pie skapja un pārģērbties!! Ļoti skaista bilde uz dzelzceļa!!

    ReplyDelete
  3. cik ljoti ljoti jauki ir lasiit juusu komentaarus!!!! smaidu. buchas!

    ReplyDelete
  4. Anonymous3.2.09

    Chau, rausiiti! :))

    Man prieks, ka Tev ir prieks un ka viss ir kaartiibaa, un ka leenaam (ljooti leenaam) tuvojas atpakalj braukshanas laiks, hehe (puuciite-egoists).

    ReplyDelete
  5. Anonymous3.2.09

    jaa..sveika.
    gan neko veel neesmu komenteejusi, tachu uzmaniigi sekoju liidz katrai izmainjai, kas notiek shai blogaa.
    es ceru, ka baudi katru dienu.
    ceru, ka katrs mirklis Tev ir ljoti piepildiits.
    katru reizi, kad staastu kaadam cilveekam par aniisa/lakricas tabaku, staastu par taam standzinjaam:-)
    bildes tieshaam ir briinishkjiigas, bet par taam sliedeem...Tu tomeer esi TIK mazinja:-)
    an.

    ReplyDelete
  6. Anonymous4.2.09

    Es pat nezinu, ko rakstīt. Nav vārdu.
    Ir smaids un arī tāds mieriņš mazliet par to, ka ir labi, par to, ka daudz iespaidu un, ka tev ir,ko teikt.!
    Un ir tik burvīgi saprast kādu bez vārdiem.!
    jutinja*

    ReplyDelete