27.2.09

portreto de alba


Julia, jeb vienk. juli :) mans miiljaakais karakteris albaa. tieshaam burviiga un ljoti pozitiiva, smiekliiga un savaa pasaulee dziivojosha miilja buutne, kas biezhi sarunajas ar sevi, smejas ar sevi, vienkaarshi nokriit gar zemi, palien zem galda vai piekarto manu shalli, jo vinjai taa vienkarshi gribas. to be continued

Milagros. straadiiga, stingra un jauka.
Hola guapa!! (chaw smukaa) tas ir tas, ko no vinja var dzirdeet visbiezhaak. dazhkart shkjiet, ka vinja gars ir tik ljoti trausls, vai mazliet attaalinaats, jo vinjsh nekam nepieskaras tieshi, neieskataas aciis un ir ljoti juutiigs pret pieskaarienu.



arii es esmu viens no albas karakteriem, nu jau. atrast savu vietu ne vienmeer ir viegli, iipashi vietaas un lietaas, kuras neparzinam tik labi. Bet kaa saka mans labs draugs, ja liatas dara ar labu praatu, tad izdodas!

2 comments:

  1. Anonymous28.2.09

    Shis bija tik miiljsh ieraksts. Man prieks par Tevi :) Sho otrdien pie Tevis celjos mana veestule. Miilu. /puuciite.

    ReplyDelete
  2. iiiii!! gaidu un miilu :*

    ReplyDelete